1. Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv (Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov) je stanovená na minimálne 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy a plynie odo dňa prevzatia tovaru.
2. Reklamáciu dodaného tovaru uplatňuje spotrebiteľ/kupujúci písomnou formou na adrese sídla spoločnosti. Reklamácie sú vybavované podľa všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky.
3. Prevádzkovateľ/predávajúci nepreberá reklamovaný alebo vrátený tovar prostredníctvom dobierkovej služby. Spotrebiteľ/kupujúci v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru je povinný odovzdať tovar osobne, alebo prostredníctvom svojho zástupcu v sídle spoločnosti, alebo zaslať tovar formou balíku poštou alebo zasielateľskou spoločnosťou.
4. Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u prevádzkovateľa/predávajúceho. Spolu s uplatnenou reklamáciou je spotrebiteľ/kupujúci povinný na účely reklamačného konania doručiť prevádzkovateľovi/predávajúcemu reklamovaný tovar čistý, fyzikálne, chemicky, alebo biologicky nepoškodený, vrátane manuálov a záručného listu alebo faktúry prevádzkovateľovi/predávajúcemu.
5. Prevádzkovateľ/predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od začiatku reklamačného konania. Prevádzkovateľ/predávajúci oznámi výsledok vybavenia reklamácie kupujúcemu v zákonnej lehote a to písomne (emailom, poštou).