Promote Your Page Too

 

 

 
 

NOVINKY

arr318.december 2018Nové bavlnené látky od Chong-a Hwang práve dorazili!... arr327.september 2018Nové adventné kalendáre od Dashwood Studio... arr318.september 2018Novinky od talentovanej dizajnérky Chong-a Hwang, krásne farby, kvalitná tlač - nájdete medzi...

RÝCHLO SA MÍŇA

vaša cena 8,90 EUR (231,40 CZK)
vaša cena 1,25 EUR (32,50 CZK)
vaša cena 1,25 EUR (32,50 CZK)

TOVAR V AKCII

vaša cena 4,60 EUR (119,60 CZK)
vaša cena 1,99 EUR (51,74 CZK)
vaša cena 2,00 EUR (52,00 CZK)

ANKETA

Privítali by ste, ak by vám nosil balíčky od UŠIMITO kuriér?

áno, bolo by to fajn 45% nie, úplne mi stačí Slovenská pošta 14% jedine, ak by to bolo lacnejšie ako pošta 22% je mi to jedno 19%
Ing.Zuzana Tomčíková  Látky UŠIMITO
Tramínova 13
831 52 Bratislava

+421 948 375 836

+421 2 3900 8181

info@latkyusimito.sk

 


» VIII. záruka, reklamácie
VIII. záruka, reklamácie, vrátenie alebo výmena tovaru

1. Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv (Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov) je stanovená na minimálne 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy a plynie odo dňa prevzatia tovaru.

2. Reklamáciu dodaného tovaru uplatňuje spotrebiteľ/kupujúci písomnou formou na adrese sídla spoločnosti. Reklamácie sú vybavované podľa všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky.

3. Prevádzkovateľ/predávajúci nepreberá reklamovaný alebo vrátený tovar prostredníctvom dobierkovej služby. Spotrebiteľ/kupujúci v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru je povinný odovzdať tovar osobne, alebo prostredníctvom svojho zástupcu v sídle spoločnosti, alebo zaslať tovar formou balíku poštou alebo zasielateľskou spoločnosťou.

4. Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u  prevádzkovateľa/predávajúceho. Spolu s uplatnenou reklamáciou je spotrebiteľ/kupujúci  povinný na účely reklamačného konania doručiť prevádzkovateľovi/predávajúcemu reklamovaný tovar čistý, fyzikálne, chemicky, alebo biologicky nepoškodený, vrátane manuálov a záručného listu alebo faktúry prevádzkovateľovi/predávajúcemu.

5. Prevádzkovateľ/predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od začiatku reklamačného konania. Prevádzkovateľ/predávajúci oznámi výsledok vybavenia reklamácie kupujúcemu v zákonnej lehote a to písomne (emailom, poštou).


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

MzkyNjU