Sleduj UŠIMITO na sociálnych sieťach

instagramINSTAGRAM

PINTEREST

FACEBOOK



 

 

NOVINKY

arr327.september 2021Na sklade máme nové licencované Marvel bavlnené látky od Camelot Fabrics... arr331.august 2021Nové bavlnené látky od Dear Stella a Timeless Treasures... arr323.august 2021Nové bavlnené licencované látky Harry Potter... arr31.jún 2021Naskladnili sme nové farby bavlnených jednofarebných KONA Cotton Solids od Roberta Kaufmana - teraz... arr313.máj 2021Nové darčekové krabičky a fat quarter balíčky v ponuke... arr312.máj 2021DOLL TRICOT - úplet na bábiky máme opäť skladom... arr323.apríl 2021Práve dorazili nové európske látky s krásnymi kvetovanými vzormi ... arr313.apríl 2021Bavlnené látky Harry Potter znovu skladom... arr330.marec 2021Nová kráľovská kolekcia Jardin De La Reine od Odile Bailloeul (Free Spirit)... arr321.marec 2021Nová kolekcia jemných bavlnených látok Venice... arr323. február 2021Nové látky zo zlato-zeleno-modrej kolekcie Florentine Garden... arr318.február 2021Nové farby KONA Cotton Solids: Ocean, Tangerine, Corn Yellow... arr33.február 2021Novinky z ČR - modrobiela folklórna kolekcia... arr312.január 2021Znova sme naskladnili vypredané Gorjuss látky - kolekcie Truly Gorjuss a My Story...

RÝCHLO SA MÍŇA

vaša cena 1,69 EUR (44,28 CZK)
vaša cena 0,99 EUR (25,94 CZK)
vaša cena 1,69 EUR (44,28 CZK)

TOVAR V AKCII

vaša cena 0,89 EUR (23,32 CZK)
vaša cena 0,60 EUR (15,72 CZK)
vaša cena 1,05 EUR (27,51 CZK)
Ing.Zuzana Tomčíková  Látky UŠIMITO
Tramínova 13
831 52 Bratislava

+421 948 375 836

+421 2 3900 8181

info@latkyusimito.sk

 


» VIII. záruka, reklamácie
VIII. záruka, reklamácie, vrátenie alebo výmena tovaru

1. Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv (Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov) je stanovená na minimálne 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy a plynie odo dňa prevzatia tovaru.

2. Reklamáciu dodaného tovaru uplatňuje spotrebiteľ/kupujúci písomnou formou na adrese sídla spoločnosti. Reklamácie sú vybavované podľa všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky.

3. Prevádzkovateľ/predávajúci nepreberá reklamovaný alebo vrátený tovar prostredníctvom dobierkovej služby. Spotrebiteľ/kupujúci v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru je povinný odovzdať tovar osobne, alebo prostredníctvom svojho zástupcu v sídle spoločnosti, alebo zaslať tovar formou balíku poštou alebo zasielateľskou spoločnosťou.

4. Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u  prevádzkovateľa/predávajúceho. Spolu s uplatnenou reklamáciou je spotrebiteľ/kupujúci  povinný na účely reklamačného konania doručiť prevádzkovateľovi/predávajúcemu reklamovaný tovar čistý, fyzikálne, chemicky, alebo biologicky nepoškodený, vrátane manuálov a záručného listu alebo faktúry prevádzkovateľovi/predávajúcemu.

5. Prevádzkovateľ/predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od začiatku reklamačného konania. Prevádzkovateľ/predávajúci oznámi výsledok vybavenia reklamácie kupujúcemu v zákonnej lehote a to písomne (emailom, poštou).


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

MmEyO